Doprava, způsob dodání

Rozvážíme ZDARMA: Ostrava, Havířov, Karviná, Orlová, Bohumín, Český Těšín, Třinec, Frýdek Místek

Doprava po celé ČR a SR přepravní společností TOPTRANS, PPL, Česká pošta nebo vlastním rozvozem.

Přepravu zboží pro nás zajišťují externí kurýrní přepravci, kteří si za tuto službu účtují poplatky. Snažíme se držet ceny zboží na minimu, nepromítáme náklady na dopravu nebo balné do ceny zboží, naopak cenu za dopravu ještě doplácí naše firma.

 

  • Půdní schody, světlovody, výlezy: paušál 170Kč - ceny vč. DPH
  • Doplňky menších rozměrů (rolety, markýzy, lišty atd.): paušál 90Kč
  • Střešní okna s lemováním:            paušál 370Kč - ceny vč. DPH
  • Pro podlahy a dveře je cena dopravy 0 - 1000,-Kč v závislosti na množství a vzdálenosti objednaného zboží, cena Vám bude sdělena emailem nebo telefonicky - objednávka se stává závaznou až po Vašem odsouhlasení.
  •  
  • U vybraných produktů označených je doprava zdarma
  • Ostrava a okolí - zdarma

Při větším množství bývá doprava většinou zdarma, proto nás prosím neváhejte kontaktovat pro bližší informace.

Pokud není zobrazena cena dopravy u položky - cenu dopravy řešíme individuálně podle objednaného množství a vzdálenosti.

 

Neůčtujeme balné, doběrečné ani žádné podobné poplatky spojené s odesíláním zboží !


Platba za zboží :

DOBÍRKA: Řidič přiveze zboží, platíte oproti převzetí zboží v hotovosti.

PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM: Před odesláním zboží obdržíte podklady pro provedení platby na účet, kterou prosím nikdy neprovádějte dříve, než Vás kontaktuje náš obchodník !

OSOBNÍ ODBĚR:  Zboží je možné odebrat po předchozí domluvě v našich odběrných místech, v takovém případě se samozřejmě neúčtuje žádná doprava, balné ani žádné jiné poplatky za platbu. Platba je možná pouze bezhotovostně před vyzvednutím zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny Vám budou sděleny v potvrzení objednávky).


Termín dodání objednaného zboží:

Zboží prezentované na našich stránkách expedujeme obvykle do 3 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
V případě, že nebudeme moci zboží v tomto termínu vyexpedovat, klienta kontaktujeme za účelem domluvy náhradního termínu dodání. Pokud potřebujete zaslat zboží do určitého termínu, informujte nás prosím o této skutečnosti v poli "poznámka k objednávce", které je přístupné při vyplňování objednávkového formuláře.

Zásilka je odeslána v okamžiku, kdy Vám do mailu přijde zpráva s předmětem "Vaše objednávka byla právě vyexpedována".